logo
 
Trwa komunikacja

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania:

 

  1. Jak dojechać do Portu?
    Proponujemy wpisać do nawigacji adres: Portowa 7, który doprowadzi Państwa do naszego parkingu.

  2. Czy na terenie Portu Żeglugi Augustowskiej znajduje się bezpłatny parking dla samochodów osobowych i autokarów?
    Tak, na terenie Portu znajduje się bezpłatny parking dla samochodów osobowych i autokarów. Parkowanie możliwe jest jedynie na czas rejsu.

  3. Czy parking na terenie portu jest strzeżony?
    Parking na terenie Portu jest niestrzeżony.

  4. Ile minut przed rejsem pasażerowie mogą wejść na statek?
    Pasażerowie mogą wejść na statek zazwyczaj ok. 10 minut przed rejsem.

  5. Czy podczas rejsu należy mieć założoną maseczkę?
    Tak, na statku jest obowiązek zakładania maseczki.

  6. Czy na terenie Portu znajdują się toalety?
    Tak, na terenie Portu znajdują się bezpłatne toalety.

  7. Czy w Porcie można płacić kartą?
    Tak, w Porcie można płacić kartą.

  8. Czy należy drukować bilety zakupione on-line?
    Nie, nie ma takiego obowiązku. Bilety można okazać na urządzeniu mobilnym podczas wejścia na pokład.

  9. Czy na statek można zabrać psa?
    Tak, można. Opłata: 10zł za psa. Przypominamy o zabraniu smyczy i kagańca.

  10. Czy na statek można zabrać rower?
    Tak, można na statek zabrać rower. Opłata: 5zł za rower.

  11. Czy na statkach znajdują się toalety?
    Tak, na każdym ze statków znajdują się toalety.

  12. Czy na statek można zabrać wózek dziecięcy?
    Tak, na statek można zabrać bezpłatnie wózek dziecięcy.

  13. Czy na statek mogą wjechać osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich?
    Statki Swoboda i Bystry są w pełni przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na statkach Serwy i Sajno osoby na wózkach mogą poruszać się tylko na pokładzie górnym.

  14. Czy na statku jest udzielana informacja o trasie rejsu?
    Tak, w czasie rejsu jest udzielana informacja o trasie. Zachęcamy również do pobrania naszej aplikacji na telefon „żegluga augustowska” , która przybliży trasę rejsu.
    UWAGA – aplikacja działa wyłącznie na pokładzie statku.

  15. Czy na statku można płacić kartą?
    Nie, na statku nie można płacić kartą płatniczą.