Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania:
- Jak dojechać do Portu?
Proponujemy wpisać do nawigacji adres: Portowa 7, który doprowadzi Państwa do naszego parkingu.
- Czy na terenie Portu Żeglugi Augustowskiej znajduje się bezpłatny parking dla samochodów osobowych i autokarów?
Tak, na terenie Portu znajduje się bezpłatny parking dla samochodów osobowych i autokarów. Parkowanie możliwe jest jedynie na czas rejsu.
- Czy parking na terenie portu jest strzeżony?
Parking na terenie Portu jest niestrzeżony.
- Ile minut przed rejsem pasażerowie mogą wejść na statek?
Pasażerowie mogą wejść na statek zazwyczaj ok. 10 minut przed rejsem.
- Czy na terenie Portu znajdują się toalety?
Tak, na terenie Portu znajdują się bezpłatne toalety.
- Czy w Porcie można płacić kartą?
Tak, w Porcie można płacić kartą.
- Czy należy drukować bilety zakupione on-line?
Nie, nie ma takiego obowiązku. Bilety można okazać na urządzeniu mobilnym podczas wejścia na pokład.
- Czy na statek można zabrać psa?
Tak, można. Opłata: 10zł za psa. Przypominamy o zabraniu smyczy i kagańca.
- Czy na statek można zabrać rower?
Tak, można na statek zabrać rower. Opłata: 10zł za rower.
- Czy na statkach znajdują się toalety?
Tak, na każdym ze statków znajdują się toalety.
- Czy na statek można zabrać wózek dziecięcy?
Tak, na statek można zabrać bezpłatnie wózek dziecięcy.
- Czy na statek mogą wjechać osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich?
Statki Swoboda i Bystry są w pełni przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na statkach Serwy i Sajno osoby na wózkach mogą poruszać się tylko na pokładzie górnym.
- Czy na statku jest udzielana informacja o trasie rejsu?
Tak, w czasie rejsu jest udzielana informacja o trasie. Zachęcamy również do pobrania naszej aplikacji na telefon „żegluga augustowska” , która przybliży trasę rejsu.
UWAGA – aplikacja działa wyłącznie na pokładzie statku.
- Czy na statku można płacić kartą?
Tak, na statku można płacić tylko i wyłącznie kartą.